Regulamin świadczenia usług przez Progression Sp. z o.o.

§1

Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia Usług w Serwisie Progression. Regulamin określa rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia usług przez Usługodawcę, warunki zawierania umów o świadczenie takich usług, warunki odstąpienia od umowy, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

Zamawiając usługę, Usługobiorca potwierdza, że zapoznał się z opisem Usługi przesłanym jako Ofertę lub znajdującymi się na stronie internetowej www.progression.pl, warunkami oraz Regulaminem Świadczenia Usług przez Progression.pl, a także że akceptuje wszystkie postanowienia tego regulaminu.

§2

Definicja terminów

  1. Usługodawca – Progression Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Nowowiejskiego 9/307 10-162 Olsztyn, wpisana do rejestru Krajowego Rejestru Sądowego, Prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, Wydział VIII Gospodarczy KRS pod numerem 0001052764, NIP: 7393988488, REGON: 526226168, kapitał zakładowy w wysokości 5000 zł. Usługodawca jest dostawcą usług internetowych, organizatorem szkoleń, dostawcą usług doradczych. Kontakt: biuro@progression.pl, telefon: 798 959 667.
  2. Serwis – Serwis internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.progression.pl.
  3. Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która nawiązała kontakt z Usługodawcą poprzez wypełnienie Formularza Kontaktowego w celu poznania Oferty dotyczącej Usługi. Usługobiorca może być jednocześnie Uczestnikiem.
  4. Uczestnik – Osoba fizyczna zgłoszona przez siebie lub Usługobiorcę do udziału w Szkoleniu.
  5. Usługi – ogół usług oferowanych przez Usługodawcę tj. szkolenie zamknięte, usługi doradcze, webinary.
  6. Webinar – wydarzenie edukacyjne przeprowadzane w formacie online, dostępne dla Usługobiorców bezpłatnie lub po dokonaniu opłaty i zarejestrowaniu się za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego.
  7. Szkolenie zamknięte – usługa, która obejmuje działania związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem szkolenia zorganizowana dla Usługobiorcy, która zostanie zrealizowana w ustalonym terminie, na podstawie indywidualnej umowy z Usługodawcą.
  8. Usługi doradcze – ogół działań związanych z doradztwem, wsparciem, nadzorem personelu Usługobiorcy w zakresie dotyczącym m.in. zarządzania strategicznego, transformacji cyfrowej, nowych technologii, automatyzacji procesów i dofinansowań projektów.
  9. Oferta – propozycja Usług, zawierająca szczegółowy zakres i warunki Usług dla Usługobiorcy, albo oferta znajdująca się w Serwisie w odniesieniu do szkoleń zamkniętych zawierająca zakres i warunki tych szkoleń.
  10. Formularz kontaktowy – wszystkie formularze dostępne w serwisie, które służą do nawiązania kontaktu z Usługodawcą w celu poznania Oferty dotyczącej Usługi.
  11. Formularz zgłoszeniowy – wszystkie formularze dostępne w serwisie, które służą do zapisu na konkretną Usługę np. na webinar.
  12. Formularz Bezpłatnej Konsultacji – Formularz kontaktowy w Serwisie, który umożliwia Usługobiorcy przekazywanie tematów do nieodpłatnej konsultacji.
  13. Umowa – Porozumienie między Usługodawcą a Usługobiorcą dotyczące zakupu Usługi, w ramach której Usługodawca zobowiązuje się do wydania/przeprowadzenia Usługi i wystawienia faktury, a Usługobiorca do opłacenia Faktury.
  14. Wymagania Techniczne – Minimalne wymagania sprzętowe i programowe potrzebne do korzystania z systemu teleinformatycznego Serwisu tj. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, Usługobiorca musi posiadać ważny/aktywny adres e-mail, a także w określonych przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych, dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej: Mozilla, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari. Administrator nie zapewnia dostępu do urządzeń komputerowych, łącza internetowego oraz systemów komputerowych, o których mowa w niniejszej definicji.
  15. Regulamin – Niniejszy dokument określający zasady świadczenia Usług oraz prawa i obowiązki Usługobiorcy i Usługodawcy.


§3

Szkolenia zamknięte

  1. Zgłoszenie na szkolenie
    Podstawą zgłoszenia na szkolenie zamknięte jest kontakt Usługodawcy poprzez Formularz Kontaktowy, Bezpłatną Konsultację lub kontakt bezpośredni. Następnie w drodze analizy potrzeb klienta wszelkie warunki szkolenia zostają ujęte w indywidualnej Umowie o szkolenie.Usługobiorca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy warunków Umowy o szkolenie oraz informacji handlowych i organizacyjnych uzyskiwanych od Organizatora w trakcie ustalania warunków Umowy o Szkolenie oraz w trakcie jej wykonywania.
  2. Płatności
    Na podstawie umowy w formie pisemnej Usługodawca i Usługobiorca mogą ustalić płatność za Szkolenie z dołu, po odbytym Szkoleniu. W takim przypadku termin płatności wynika z treści umowy.Faktura VAT zostanie wystawiona w terminie przewidzianym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa i przesłana w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej Usługobiorcy wskazany w treści Umowy.
  3. Odwołanie szkolenia
    W przypadku gdyby szkolenie nie odbyło się z winy Usługodawcy, Usługobiorca otrzyma pełną kwotę wpłaty w przeciągu 14 dni od daty odwołania szkolenia. W tym przypadku Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności finansowej lub prawnej za powstałe po stronie Usługobiorcy koszty związane z uczestnictwem w szkoleniu, tj. rezerwację hotelu, biletów kolejowych itp.


§4

Usługi doradcze

  1. Usługa doradcza, świadczona przez Usługodawcę, jest dedykowana indywidualnie każdemu Usługobiorcy poprzez podpisanie Umowy indywidualnej i jest realizowana przez wykwalifikowaną kadrę.
  2. Zakres Usługi, terminy oraz płatności są określone w Umowie indywidualnej z Usługobiorcą.
  3. Proces realizacji usług doradczych jest zawsze poprzedzony analizą potrzeb klienta, której wyniki są dokumentowane, na przykład w kontrakcie, korespondencji, karcie doradczej, notatce, czy umowie. Zawarte są w nich informacje o Usługobiorcy adekwatne do zakresu świadczonej usługi, informacje o oczekiwaniach Usługobiorcy, w szczególności dotyczące pożądanych efektów usługi i obszaru ich stosowania.
  4. Usługodawca dba o odpowiednią dokumentację procesu doradczego, rejestrując poszczególne etapy realizacji usługi. Usługi doradcze mogą być realizowane zarówno w formie tradycyjnej, jak i w formie elektronicznej (online).


§5

Prawa i obowiązki Usługobiorcy

  1. Usługobiorca jest odpowiedzialny za prawdziwość oraz zgodność danych podawanych w Formularzach Kontaktowych i Zgłoszeniowych Serwisu.
  2. Uczestnik szkolenia ma prawo do:
    1. Realizacji programu szkoleniowego zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Usługodawcę.
    2. Odbioru szkolenia w komfortowych warunkach, w tym dostępu do odpowiedniej przestrzeni, oświetlenia, braku zakłóceń, dostępu do sanitariatów oraz odpowiedniej aranżacji sali.
    3. Korzystania z pomocy dydaktycznych dostosowanych do tematyki szkolenia, takich jak projektor czy flipchart.
    4. Otrzymywania niezbędnych materiałów szkoleniowych w formie drukowanej lub elektronicznej.
    5. Otrzymywania zaświadczenia o udziale w szkoleniu, jeśli przewiduje to program szkolenia.
    6. Wyrażenia opinii na temat szkolenia i prowadzącego je trenera poprzez wypełnienie anonimowej ankiety ewaluacyjnej.
    7. Rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu po wcześniejszym powiadomieniu Usługodawcy zgodnie z warunkami określonymi w regulaminie.

§6

Obowiązki i prawa Usługodawcy

  1. Usługodawca gwarantuje, że posiada wymaganą wiedzę oraz doświadczenie, a także dysponuje wykwalifikowanym zespołem specjalistów, aby świadczyć usługi szkoleniowe i doradcze na najwyższym poziomie. Usługodawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z należytą starannością oraz do dostarczenia uczestnikom wszelkich niezbędnych materiałów szkoleniowych.
  2. Usługodawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich warunków do realizacji szkoleń, w tym komfortowych warunków lokalowych i dostępu do niezbędnych pomocy naukowych, jeśli jest to w jego obowiązku zgodnie z zawartą umową o szkolenie.
  3. Usługodawca wyda uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, pod warunkiem uczestnictwa i realizacji programu szkolenia.
  4. Usługodawca może prosić uczestników o wypełnienie anonimowej ankiety ewaluacyjnej w celu oceny jakości przeprowadzonej Usługi.
  5. Usługodawca ma prawo do powierzania wykonania usług osobom trzecim, bez konieczności uzyskania zgody usługobiorcy, przy czym pozostaje odpowiedzialny za ich działania tak, jak za działania własne.
  6. Usługodawca ma prawo do wykluczenia uczestnika ze szkolenia lub nieprzyjęcia jego zgłoszenia w przypadkach, gdy:
    1. Usługobiorca nie uiścił wymaganej opłaty.
    2. Istnieje podejrzenie, że uczestnik jest pod wpływem alkoholu lub innych substancji odurzających.
    3. Stan zdrowia uczestnika może stanowić zagrożenie dla jego lub innych osób (np. podejrzenie zakażenia wirusem SARS-CoV-2).
    4. Uczestnik nagrywa szkolenie bez zgody Usługodawcy.
    5. Zachowanie uczestnika jest niezgodne z ogólnie przyjętymi normami lub zakłóca przebieg szkolenia.
    6. W przypadku wykluczenia uczestnika szkolenia z powodów wymienionych powyżej, opłata za szkolenie nie podlega zwrotowi, a nieobecność uczestnika jest traktowana jako nieusprawiedliwiona.


§7

Ochrona danych osobowych

Integralną część Regulaminu stanowi Polityka Prywatności i Cookies, znajdująca się pod adresem: https://www.progression.pl/polityka-prywatnosci-i-cookies/

  1. Administrator danychAdministratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach Serwisu www.progression.pl jest Progression Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie, ul. Nowowiejskiego 9/307 10-162 Olsztyn, wpisana do KRS pod numerem 0001052764. Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem e-mail: biuro@progression.pl oraz pod adresem korespondencyjnym wskazanym w definicji Usługodawcy.
  2. Przetwarzanie danych
    1. Dane osobowe Usługobiorcy są chronione zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób nieuprawnionych, przypadkowe zniszczenie, uszkodzenie lub inne nieuprawnione działania.
    2. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO).
    3. Dane osobowe Usługobiorcy są przetwarzane w celu realizacji zawartej umowy, obsługi zapytań, marketingu produktów i usług Usługodawcy oraz w innych celach określonych odrębną zgodą Usługobiorcy.
    4. Dane osobowe Usługobiorcy przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
  3. Prawa osób, których dane dotyczą
    1. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania.
    2. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
    3. W celu realizacji powyższych praw, osoba, której dane dotyczą, może skontaktować się z Administratorem danych poprzez podane w pkt. 7.1 środki komunikacji.


§8

Poufność

Zabronione jest rejestrowanie obrazu i dźwięku w trakcie zajęć realizowanych w ramach Szkolenia bez wyraźnej zgody osoby prowadzącej. Usługobiorca zobowiązany jest do zobligowania Uczestników do nieujawniania jakimkolwiek osobom trzecim otrzymanych przez nich materiałów w ramach Umowy, do nierejestrowania obrazu i dźwięku w trakcie szkolenia.

§9

Utrwalanie wizerunku

Usługodawca informuje, że podczas Szkoleń może rejestrować i utrwalać wizerunek Uczestników, co jest akceptowane przez Usługobiorcę przy podpisywaniu Umowy. Uzyskane materiały mogą być używane przez Usługodawcę w celach dokumentacji wewnętrznej i doskonalenia procesów, na stronie Serwisu czy w mediach społecznościowych oraz w celach promocyjnych lub reklamowych. Zgoda na wykorzystanie może być cofnięta przez Usługobiorcę w każdym czasie, wysyłając informację na adres: biuro@progression.pl.

§10

Prawa autorskie

  1. Serwis jest własnością Usługodawcy. Zawarte w Serwisie materiały tekstowe, graficzne oraz rozwiązania informatyczne są chronione prawnie przepisami prawa autorskiego.
  2. Materiały udostępniane Uczestnikom stają się ich własnością pod względem fizycznym, jednak prawa autorskie pozostają własnością Usługodawcy. Zawartość materiałów jest chroniona prawami autorskimi (Ustawa z dn. 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 904 z późn. zm.)) i ich kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja czy tłumaczenie jest zabronione. Materiały mogą być używane tylko prywatnie i niekomercyjnie, przy zachowaniu informacji o autorstwie.


§11

Reklamacje

  1. Każdy Usługobiorca ma prawo do składania reklamacji dotyczących Usługi w terminie 14 dni roboczych od daty realizacji Usługi. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej na adres Usługodawcy wskazany w niniejszym Regulaminie bądź na adres e-mail biuro@progression.pl.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: imię i nazwisko lub nazwę podmiotu Usługobiorcy, adres siedziby, szczegóły na temat przedmiotu reklamacji, uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji oraz oczekiwania względem Usługodawcy.
  3. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od momentu jej otrzymania przez Usługodawcę.
  4. Organizator zastrzega sobie możliwość nieuwzględnienia reklamacji w sytuacji, gdy zostanie ona przekazana po terminie lub gdy będzie wynikała z braku znajomości klauzul obecnych w niniejszym Regulaminie. W przypadku, gdy zgłoszenie reklamacyjne nie będzie kompletne w zakresie powyższych danych, Usługodawca przydzieli Usługobiorcy termin 7 dni na przesłanie korekty zgłoszenia reklamacyjnego.


§12

Referencje

  1. Zgoda na Wykorzystanie Materiałów
    Usługobiorca korzystając z Usług oferowanych przez Usługodawcę, wyraża zgodę na nieodpłatne i nieograniczone czasowo ani terytorialnie wykorzystywanie przez Usługodawcę dostarczonych materiałów, w tym logotypu firmy oraz udzielonych referencji związanych z usługami Usługodawcy, w celach marketingowych i promocyjnych.
  2. Odpowiedzialność Usługobiorcy
    Usługobiorca oświadcza, że posiada pełne prawa do używania oraz dysponowania logotypem i wszelkimi dostarczonymi materiałami, oraz że uwzględnienie ich w materiałach promocyjnych Usługodawcy nie narusza praw osób trzecich ani obowiązującego prawa. W przypadku roszczeń osób trzecich, Usługobiorca zobowiązuje się do ich całkowitego zaspokojenia.
  3. Licencja
    Przez akceptację niniejszego punktu, Usługobiorca udziela Usługodawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie dostarczonych materiałów, w tym logotypu i referencji, w różnych formach i na różnych polach eksploatacji, w tym także poprzez publikowanie ich na stronie internetowej Usługodawcy, w serwisach społecznościowych i innych materiałach marketingowych, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.
  4. Wycofanie Zgody
    Usługobiorca może w każdym czasie wycofać zgodę na wykorzystywanie przez Usługodawcę dostarczonych materiałów, wysyłając stosowne oświadczenie na adres e-mail Usługodawcy. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność wykorzystania materiałów, które miało miejsce przed wycofaniem zgody.


§13

Postanowienia końcowe

  1. Zmiany w regulaminie
    Postanowienia Regulaminu mogą być zmieniane przez Usługodawcę w dowolnym momencie, przy czym wchodzą w życie w terminie nie krótszym niż 14 dni od dnia udostępnienia nowej treści Regulaminu w ramach Serwisu oraz poinformowania Usługobiorcy o zmianie treści Regulaminu w formie wiadomości elektronicznej przesłanej na adres poczty elektronicznej podany w Formularzu Kontaktowym. Jeżeli zmiany w Regulaminie mają wpływ na prawa i obowiązki Usługobiorcy, Usługobiorca który nie wyraża zgody na zmiany w Regulaminie, może rozwiązać Umowę w terminie 7 dni od dnia poinformowania go o zmianie Regulaminu. W przypadku gdy zmiana Regulaminu nie wpływa na obowiązki Usługobiorcy, zmiana Regulaminu wchodzi w życie natychmiast po publikacji Regulaminu w ramach Serwisu.
  2. Rozwiązanie sporów
    Sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygania sporów dotyczących Umowy pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą jest sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
  3. Ciągłość ważności postanowień
    W przypadku uznania poszczególnych postanowień Regulaminu za nieważne lub nieskuteczne w sposób prawem przewidziany, pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają ważne i skuteczne, a w miejsce nieważnego postanowienia zastosowanie ma reguła najbliższa celom nieważnego postanowienia i Regulaminu.
  4. Postanowienia dotyczące wyłączeń odpowiedzialności
    1. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby zapewnić najwyższą jakość świadczonych Usług, nie ponosi jednak odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku działania lub zaniechania uczestników szkoleń, które miały miejsce mimo zachowania należytej staranności.
    2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za decyzje podjęte przez uczestników szkoleń na podstawie zdobytej wiedzy, ani za ich skutki.
    3. Usługodawca nie odpowiada za ewentualne przerwy w realizacji szkoleń spowodowane siłami wyższymi, takimi jak: katastrofy naturalne, strajki, akty wandalizmu czy inne nieprzewidziane zdarzenia, na które Usługodawca nie miał wpływu.
    4. Materiały szkoleniowe dostarczane uczestnikom mają charakter informacyjny i edukacyjny.
    5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ich wykorzystanie w sposób niezgodny z przeznaczeniem, nieprawidłowe interpretacje oraz ewentualne błędy zawarte w materiałach.
  5. Kontakt z Usługodawcą
    Wszelka korespondencja do Usługodawcy powinna być kierowana w postaci elektronicznej na adres biuro@progression.pl, telefonicznie: 798 959 667 lub drogą listowną na adres ul. Nowowiejskiego 9/307 10-162 Olsztyn.


Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 09.09.2024r.